Primeur Mastercompetitie

Afgelopen weekend deden de Masters van Haarlem Atletiek voor het eerst mee met de mastercompetitie. En met succes, het was een gezellige sportieve dag, de mannen werden 8e de dames werden 9e. Diverse atleten kwamen uit op onderdelen die zij nog nooit of lang niet gedaan hebben maar dat mocht de pret niet drukken. Zeker de afsluitende 4 x 100 dames en heren waren een succes
Onderling veel support en voor herhaling vatbaar.

14 juni is de volgende competitiedatum. Er is nog plaats op diverse onderdelen dus mocht je aan willen sluiten en master zijn. stuur een mailtje naar Loopsport@haarlematletiek.nl o.v.v. Mastercompetitie dan proberen we je in te plannen. met name op kogelstoten, ver en hoogspringen,kogelslingeren kunnen we nog wat hulp gebruiken.

Het is dan in Heerhugowaard. Ervaring is dus niet vereist maar is wel een pré. Geef het een kans.!

Geplaatst op
mei 14, 2026
Auteur
Arjan Vink
Categorieën
Volgend bericht
Vorig bericht

Annuleren