Sterk optreden van U14/U16 junioren op eigen baan

Op zaterdag 9 mei 2026 was de tweede competitiewedstrijd van de U14/U16 junioren op eigen baan. Een wedstrijd op eigen baan betekent dat er een hoop moet gebeuren en dat je een paar dragende krachten ziet rondlopen die zo’n wedstrijd mogelijk te maken. Ik noem een Niels, Viktor, Daan, Job, Bas, Frank, Jaap en Thys maar vergeet de familie Könst en Satink vooral niet, alle kantinemedewerkers en uiteraard Frits.

Er valt een hoop te mopperen op de club maar laten we niet vergeten dat mensen als Frits zorgen dat er überhaupt wat te mopperen valt en dat we als trainers, ouders en atleten blij moeten zijn dat we als Haarlem Atletiek dit soort mensen hebben rondlopen.

De wedstrijd liep zelfs zo gesmeerd, dat het met een heerlijk zonnetje en een ‘candle light’ omroeper af en toe lastig was om wakker te blijven. Gelukkig werd de muziekinstallatie halverwege de dag alsnog gevonden en zorgde onze eigen atleten voor het nodige vuurwerk, waardoor er een grote strik om deze heerlijke dag atletiek kon.

Wist je bijvoorbeeld dat:

Nogmaals dank aan alle juryleden die hebben geholpen en alle foto’s van onze huisfotograaf Frank tref je hier: https://www.icloud.com/sharedalbum/#B1gJRveFpaxnjD

Mocht iemand van het bestuur het einde halen van dit verslag, dan is het een goed idee om een paar van deze foto’s te laten afdrukken voor de lijsten in de kantine!

Geplaatst op
mei 16, 2026
Auteur
Niels Ran
Categorieën
Volgend bericht
Vorig bericht

Annuleren