Klusochtend

Zaterdagochtend *6 juni* is er weer een klusochtend voor het krachtcentrum. We beginnen weer rond 09.00 uur tot een uur of 13.00
Ik combineer dit graag als de pupillen aan het trainen zijn zodat ouders het dan kunnen combineren als je toch op de baan blijft.

Graag een replay naar: jeugd@haarlematltiek.nl , dan heb ik een globaal beeld.
Dit is ook voor voor de deelnemers aan de loopgroepen: We zijn een vereniging die op vrijwilligers draait.
Als iedereen zich af en toe inzet kunnen we de contributie laag houden.

Geplaatst op
juni 2, 2026
Auteur
Arjan Vink
Categorieën
Volgend bericht
Vorig bericht

Annuleren